2021年7月29日 星期四

歐式天然酵母麵包製作精選實習初班~第九&十堂

 

呢個課程完結後,

我哋會休息一個月,

9月頭再上堂呀!

第九堂~德國脆皮腸麵包&紅酒芝麻包。










第十堂~海苔鹽可頌麵包&地中海麵包。














  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



3 則留言 :

  1. 雀后,

    其實你的屋企人會唔會因為成日都有得食, 所以都想....多點變化, 唔想食包嘞!

    因而食唔晒, 你會請D 比鄰居食呢?( 因為我見你成日都去上堂)

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包堂係一星期上一次呀!麵包係大小魔怪嘅早餐,所以好快會食哂呀!

      刪除
  2. 你係邊度上麵包,什麼課程?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!