2021年7月25日 星期日

粉嶺坪輋雲泉仙館


今日我哋一家四口子,

去雲泉仙館拜奶奶;

之前疫情因為關係,

雲泉仙館有段時候冇得食齋,

幸好今次有開喇!

食客好多兼個個唔想坐外面(太熱喇),

所以好多人係冷氣房等位呀!







食飽飽就去後門小攤檔買小食,

又一次滿載而歸呀!


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




8 則留言 :

  1. 食完齋買下野行下都唔錯.

    $390 元4 人好底食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我當郊外半日遊,行下食下買下嘢,正啦!

      刪除
  2. 雲泉齋抵食
    我都喜歡行出去買下嘢

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔去買嘢,個人唔舒服呀!

      刪除
  3. 好抵食,而且睇落都好正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D齋好好食架!今次唔記得叫芋頭魚,芋頭魚仲正呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!