2021年7月20日 星期二

氣炸泰式雞件


今日又係落足成日雨嘅一日,

冇得出外行下,

個人真係好鬼悶架!

好彩今晚我會出門學搓麵包,

唔係又要留係屋企,

就嚟變"宅"女架喇!





材料: 雞扒2塊、蕃薯粉適量

醃料: 泰式香辣雞翼粉2.5湯匙、水1湯匙

做法: 雞扒解凍後,用廚紙索乾水份後切大件,落醃料醃2小時;

從雪櫃取出雞肉放室溫1小時;將雞肉逐一沾上蕃薯粉後靜待1~2分鐘,

將雞件(有雞皮向下)放入氣炸鍋內及噴少少油,用200度氣炸10分鐘,

反轉雞肉氣炸另一面8~10分鐘便成。

~呢包調味粉係專買印尼食品嘅舖頭買架!

~氣炸雞扒,最好連埋雞皮一齊炸,咁先香口架!

~啱啱氣炸出嚟雞件,雞皮真係好香脆,但又唔夠油炸咁香口,

但有得食我已經好滿足架喇!


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. 請問那包泰式香辣雞翼粉是否在街市D 細舖仔買呢?( 哩~ 泰國人開果D 呢)

    看來大大包好底用

    回覆刪除
    回覆
    1. 係印尼或泰國舖頭都有得賣呀!我通常1包會分兩次嚟用呀!

      刪除
  2. 你好似冇停過學整包,好勤力。

    回覆刪除
  3. 呢包野我上次在泰國買過。你用AF都炸得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係係泰國買返嚟食過好食,所以一見到就再買嚟食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!