2021年7月15日 星期四

黑椒洋蔥炒豬扒


係759買咗幾包無激素豬扒,

食下食下已經食哂囉!

睇嚟又要準備去入貨啦!

2個人食,

簡簡單單又一餐!




材料: 梅頭豬扒300g、三色椒各1/4個、洋蔥半個、蒜蓉、黑胡椒碎適量

醃料: 豉油大半湯匙、鹽1/4茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 李錦記黑椒汁1湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 梅頭豬扒解凍後切細塊,用刀背略拍豬扒兩面後落醃料醃15分鐘;

三色椒切片;洋蔥切片;燒熱鑊落油將豬扒煎至熟後放在鑊邊旁,

加蒜蓉和洋蔥快炒後,加入調味和水半碗煮至汁濃後,

落埋三色椒炒勻後,加生粉水埋芡汁,上碟後灑上少許黑胡椒碎便成。




 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

  1. 雀后,

    見你差唔多日日出BLOG...其實而家咁熱, 香港地夏天又濕又熱...咁你係未日日煮飯食呀? 我有時想曠工...唔值勤喇! 救命溶了!

    你此碟是無骨豬扖嗎? 如果唔使LUR 骨幾正呢! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇骨豬扒嚟,啖啖肉,好鬼正架!

      刪除
  2. 我同你算係街坊喎, 住同一區!
    "2個人食,簡簡單單又一餐! "
    即係只得尼個餸? 老公無投訴咩?
    你老公真係重幾愛你喎!
    我習慣煮兩三個超簡單o既餸,扮多囉! 哈哈!
    我唔知若果我只煮你尼一個餸, 佢會唔會即刻黑面呢? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有碟灼菜,菜一定唔會少架!
      老公和我食得好簡單,
      佢唔多鐘意食剩菜,
      夠食得好。

      刪除
  3. 原來要自己另加黑胡椒碎,所以我煮得唔夠味囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我鐘意煮豬扒時落少少黑椒碎,煮好再落多少少黑椒碎,咁先夠味架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!