2021年7月30日 星期五

雪菜火鴨絲炆米


噚日買咗半邊燒鴨做餸,

 食剩哂D厚燒鴨肉,

今朝就用佢嚟炆咗碟雪菜火鴨絲炆米;

我鐘意用天鵝牌米粉(泰國製造)嚟做呢碟炆米,

因為呢隻牌子米粉炆幾耐都唔易斷,

夾起嚟唔會碎濕濕呀!

2個米粉炆起好大碟

我和老公2個人都食唔哂,

又可以食多一餐啦!



材料: 燒鴨胸肉8件、即食雪菜1包、椰菜1/4個、甘筍半條、米粉2個

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、香菇粉1茶匙(可以唔落)、

糖1茶匙、鹽少許、水1碗

做法: 燒鴨拆肉切絲;椰菜切絲;甘筍去皮切絲;

米粉用水浸軟後隔去水份備用(米粉過長可以剪斷);

即食雪菜沖沖水後瀝乾水份,不需落油用白鑊炒乾,

加燒鴨肉、半茶匙糖和麻油炒勻上碟備用;

原鑊落少許油炒椰菜和甘筍,落米粉和調味煮炆至汁濃後,

加雪菜鴨肉炒勻,最後加少許老抽調色便成。

(記得留起少少雪菜火鴨絲,放在碟面裝飾。)

~呢包米粉係佳寶買架!


    




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!