2021年7月17日 星期六

新北江~辣將軍(海南小廚)


今日我同小魔怪撐枱腳,

揀咗去新北江商場食四川菜;

以前海南小廚搬咗去大舖,

仲改埋名叫辣將軍;

地方大咗,

人手多咗,

食物種類多咗,

味道keep得到,

唔錯架!

自選香鍋~田雞、肥牛、藕片、薯仔片

小炒花菜
芥辣手撕雞





 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

  1. 每樣都細細碟可以叫多幾種唔同的菜式.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪睇好似好細碟,其實份量都幾多,我和小魔怪都食唔哂呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,不過就油多咗少少,但我都可以接受呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我哋6點半左右去到,等咗半個鐘先有位呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!