2021年7月9日 星期五

粟米魚肚肉碎蛋花羹


天氣咁熱,

我懶得煲老火湯呀!

求求其其滾咗個粟米魚肚肉碎蛋花羹嚟飲下,

加埋我至愛嘅胡椒粉,

超級正呀!

預先將魚肚出水後放入冰箱,

想幾時食都得啦!


材料: 地們粟米蓉1罐、豬肉碎$15、魚肚1條、雞蛋1隻

醃料: 豉油1茶匙、糖1茶匙、生粉少許、麻油少許

做法: 用醃料醃豬肉碎15分鐘;雞蛋發勻備用;

將1罐粟米蓉、1罐水和魚肚放入煲內煮滾10分鐘後,落肉碎後滾多5分鐘,

加入鹽調味
後熄火落蛋漿攪勻,隨個人喜好加胡椒粉調味便成。

魚肚處理方法:

魚肚用水浸軟,燒熱一鍋水,加薑片放入魚肚出水15分鐘,

唔好開蓋焗多大半個鐘,洗淨內裡的沙粒,切粒備用。

~一次過處理多些魚肚放入冰箱,咁就隨時有得用;

~魚肚可以用嚟蒸、炆、滾湯都得架!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!