2021年7月22日 星期四

冬瓜粟米紅蘿蔔生熟薏米螺片瑤柱豬腱湯


今日大暑,

緊係要煲冬瓜湯嚟消暑啦!

菜檔買冬瓜送蓮葉,

超正呀!

煲咗一大煲,

可以飲兩日呀!






材料: 冬瓜2斤、紅蘿蔔1條、粟米1條、生薏米$3、豬腱$80、螺片乾適量、

瑤柱8粒、蜜棗3粒

做法: 豬腱出水後切件,落1茶匙鹽醃1小時;
冬瓜連皮切件;

紅蘿蔔和粟米去皮切件;生熟薏米略浸;螺片乾、瑤柱粒沖水備用;

將12碗水煮滾,放入材料(除冬瓜外)煲滾,
轉小火煲1小時,

加入冬瓜再煲多45分鐘,按個人口味加鹽調味便成。

~我鐘意用醃咸咗嘅排骨或豬腱煲湯,因為我哋會食埋湯渣,

所以煲完湯嘅肉咸咸哋,好好食架!

~其實螺片乾有少少咸味,所以一定要試味後先落鹽調味呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

  1. 嘩~ 好多湯料呀 ! 可以唔使煮餸, 飲啖湯食埋湯料又一餐.

    又唔嘥野, 清清地幾好. 我自己通常星期日晚上是這樣當晚餐. Hehe ^_^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!