2021年7月28日 星期三

黃豆醬肉豆炆排骨


其實我都幾鐘意食豆,

豆角、四季豆和肉豆等等,

都係我至愛嚟架!

今日就買咗肉豆嚟炆排骨,

呢碟餸落多少少水炆到肉豆,

用黃豆醬汁嚟撈飯,

真係好鬼正架!



材料: 肉豆1扎、排骨粒1磅、蒜蓉、紹酒少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 黃豆醬1湯匙、糖1茶匙、老抽少許(調色)

做法: 排骨解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃30分鐘;豆色去頭尾切段;

燒熱鑊落油,加排骨略煎四面後,落2碗水先炆排骨20分鐘(用中小火);

燒熱鑊落少許油,加入肉豆和蒜蓉快炒後贊紹酒少許,

落排骨(連炆排骨汁)和調味炒勻,炆至豆熟後,落少許生粉水埋芡汁便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

  1. 主婦最好的餸菜, 一碟過有蔬菜又有肉 . GOOD !

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時懶懶哋想煮一個餸,呢碟黃豆醬肉豆炆排骨就最啱啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都鐘意架!咁我可以唔使煮好多餸呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!