2022年7月16日 星期六

XO醬西蘭花炒蝦仁


近排係街市見到拳頭咁大個嘅西蘭花賣,

$15有半斤,

同普通西蘭花有咩分別???

就係冇西蘭花莖,

切出嚟成個都可以食呀!




材料: 小西蘭花6個、急凍蝦仁180g、蒜蓉、紹酒

醃料: 鹽、胡椒粉、麻油

調味: XO醬1湯匙、蠔油1湯匙、鹽少許、生粉、麻油少許

做法: 急凍蝦仁解凍用廚紙索乾水份,落醃料醃15分鐘;

西蘭花切件後浸鹽水;燒熱水加少許鹽灼西蘭花至熟後盛起;

燒熱油鑊落蝦仁煎兩面至轉色後加蒜蓉和西蘭花快炒,

贊少許紹酒後,落XO醬、調味和水少許煮至汁濃,

最後落少許生粉水埋芡汁便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. lee 種 大小的西蘭花, 我暫時未見到有得賣喎! 如果見到, 要買來試試. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到呢款西蘭花好耐,但我都係第一次買呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都鐘意架,留番用嚟切粒炒飯呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!