2022年7月15日 星期五

香港故宮文化博物館


7月初,

我上網book咗今日12:00同老公兩個人,

去參觀新開嘅香港故宮文化博物館;

我哋搭屯馬線响南昌站轉東涌線去九龍站落車,

再轉搭綠van過去呀!

其實行過去都可以,

不過太曬都係坐車舒服D囉!







我哋早到咗成個鐘,

於是走去附近餐廳搵食呀!









門票分普通門票成人$50、60歲以上人士或小童$25,

可以參觀1~7號館;

特別門票$120、60歲以上人士或小童$60,

就可以參觀1~9號館;

我哋買普通門票,

我選擇由上而下,

由7號館開始睇呀!








































香港故宮文化博物館真係好多嘢睇,

有好多互動遊戲和主題活動,

我同老公快行都要差不多3個鐘先行完,

如果要慢慢細心欣賞,

應該全程需要4小時或以上。

香港故宮文化博物館有好多公共空間,

擺放好多座位俾遊人休息,

所以帶同老人家去都唔使怕呀!


 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 








5 則留言 :

  1. 好吸引咁呀! 係呢! 碗油雞麵好唔好食呀? ^_^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都係試下咋,見有位就book,試下暑假好多人架!

      刪除
  3. 北京故宮去過,現在好想去香港故宮文化博物館睇展品。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!