2022年7月2日 星期六

薯絲炒肉絲

今日依然係8號風球,

由於屋企冇哂菜,

所以焗住要落街呀!

今日因為風大,

我唔敢行公園做運動,

退而求其次行走廊幾個圈就去買菜。

好彩仲有幾檔菜檔有開,

拿拿臨買完菜就返屋企囉!

打風食得簡單D,

其中一碟就係薯絲炒肉絲喇!




材料: 一個薯仔、豬肉絲$10、1/3個甘筍、蔥段

醃料: 豉油1茶匙、糖少許、麻油少許、胡椒粉少許

調味: 蠔油半湯匙、豉油半湯匙、糖1茶匙

做法: 豬肉切絲後,落醃料醃15分鐘;

薯仔和甘筍去皮切絲,放入清水內浸去薯仔澱粉質約30分鐘;

燒熱鑊落油,落豬肉絲炒至8成熟後,加入薯絲和甘筍絲快炒

落調味和2~3湯匙水,蓋上鑊蓋焗1分鐘或至汁乾後,加蔥段炒勻便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

  1. 我無買餸, 食罐頭咋! 明天星期日, 要行動了! ( 去街市買餸)

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家開始係打風季節,要買定多少少物資放雪櫃,以備不時之需呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!