2022年7月22日 星期五

香煎黃花魚


老公摷雪櫃見有條急凍黃花魚,

老公話想食魚喎!

OK冇問題啦!

今日餐多舊魚~食。




材料: 急凍黃花魚、薑3片

醃料: 鹽、胡椒粉

做法: 將黃花魚解凍後,去魚鱗和响魚鰭位置用刀劏開,

去魚內臟後將魚沖洗乾淨,用廚紙煮乾水份,落醃料醃1小時;

燒熱油鑊落薑煎香,加黃花魚煎至兩面金黃色後,

最後灑上蒸魚豉油便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 睇電視, 而家可以釣到好多黃立倉呀 ! 唔使買定擺雪櫃. 係呢雀后, 你此碟有無醮D 醬汁食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 去釣魚,熱死我啦!我點蒸魚豉油呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!