2022年7月8日 星期五

偷懶


今朝我天未光就起咗身,

幸運的影到晨光第一線,

好靚呀!

老公中午出咗街,

得我一個食就唔煮喇!

求其食麵包就算;

晚餐仲懶,

叫老公返屋企前去買個兩餸飯,

我炒埋碟菜芯牛肉,

咁就開得飯架喇!






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





10 則留言 :

  1. 最好是--->趙完舊包, 丟棄個袋, 飲杯凍飲, 算囉! 不過, 我未至於買個大餅, 串起佢掛頸吊係心口嘅~ 哈哈哈! 夏天, 最好每星期有一餐唔使煮都得掛? 哈哈, 笑中有汗呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日日煮完飯好似沖完涼咁濕哂,熱死我喇!

      刪除
  2. 我經常睇倒嘉湖晨光第一線, 不過我係睇完瞓, 你係瞓醒睇! 哈哈!

    回覆刪除
  3. 如果我係你, 我會仲懶, 只食兩餸飯 + 水果便算, 連菜芯牛肉都唔炒喇! HA HA!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,成日冇條菜落肚,好似唔係咁健康呀!

      刪除
  4. 天氣咁熱,簡單食就算囉。

    回覆刪除
  5. 兩公婆食可以好簡單, 但加埋細路就傷腦筋啦, 妳更不簡單, 要顧及吃肉吃素的兩兒子.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家大仔冇食素喇!唔知咩原因佢食番肉,有古怪呀!^.^

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!