2022年7月4日 星期一

孜然雞全翼


奇怪,

真係奇怪喇!

我明明買7隻雞全翼返嚟,

但當我用氣炸鍋焗雞翼時,

竟然得番7隻雞翼連尖和6隻雞膇仔,

咁第七隻雞膇仔去咗邊呀???




材料: 雞全翼7隻

醃料: 大漠孜然風味醬3湯匙

做法: 雞全翼解凍後,將雞翼和雞膇切開,用廚紙索乾水份;

落調味醃半日或以上;從雪櫃取出雞翼放室溫1小時;

放入氣炸鍋用200度氣炸12分鐘(雞皮向下);

反轉雞翼焗另一面12分鐘便成。

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. 離奇消失的雞膇仔啊? 你去了哪兒?幸好還有6 隻完好無缺的雞全翼啊! 哈哈哈~ 最令人安慰的是, 看來很香口惹味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我懷疑係我買雞全翼時,因為佢一排過有7隻雞翼連尖,冇反轉數下有冇雞膇仔呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!