2022年7月23日 星期六

南乳炸金沙骨


今日大暑,

天時暑熱我冇煲冬瓜湯,

買咗個西瓜返嚟雪凍佢嚟食,

好爽架!

有西瓜食,

人就開始放肆了,

整咗超熱氣嘅南乳炸金沙骨做餸,

好惹味呀!





材料: 金沙骨9條、蒜蓉1湯匙、紹酒1湯匙

醃料: 南乳3粒(小)、蠔油1湯匙、糖2茶匙、胡椒粉適量、

生粉2茶匙、油少許

做法: 金沙骨解凍後,用廚紙索乾水份,落蒜蓉、紹酒和醃料醃2小時;

燒熱油鑊,盡量抹去蒜蓉,落金沙骨半煎炸至熟便成。

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








4 則留言 :

  1. 今天真係好熱...簡直想用涼粉當飯吃呀 ! 我今日整"一鑊熟" 算了! ( 一鑊熟, 即係將果餐唯一味餸, 放飯煲蒸, 跟飯一起煮熟算了, 不另開鑊煮餸了) ....太陽出來, 好似婦人要融化了!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大鑊飯,正吖,我哋懶得就懶呀!

      刪除
  2. 好在我呢邊只係熱咗兩日,現在已經好清爽。
    西瓜同金沙骨都好吸引。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!