2022年7月9日 星期六

麻辣大雜錦


今晚煮咗呢個麻辣大雜錦,

有鮑魚、蝦、雞髀肉、雜丸、薯仔、福花菜,

大小魔怪做咩今餐咁好餸,

我話呢D全部都係屋企已有物資嚟,

要清雪櫃就要食得豪D呀!

用埋呢半樽麻辣雞煲醬,

麻麻香香,

超正呀!

攞咗個11吋嘅大蘿蔔糕兜嚟裝呢個麻辣大雜錦,

我以為會食剩好多啦!

點知最後食剩一個飯碗左右嘅餸,

可想而知我哋幾大食呢!







材料: 雞髀2隻、蝦1磅、急凍鮑魚12隻、薯仔1個、福花菜半個、

雜丸1磅、薑5片、乾蔥頭3個(切片)、蒜蓉、辣椒乾、紹酒1湯匙、水少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、紹酒少許

調味: 麻辣雞煲醬半樽、鹽適量、糖1.5茶匙、老抽(調色)

做法: 雞髀起肉切件後,落醃料醃1小時;蝦解凍後剪蝦鬚和挑蝦腸;

薯仔去皮切片;福花菜用鹽水浸15分鐘;將蝦煎至兩面轉色後盛起;

燒熱水先將雜丸灼熟後撈起備用;落薯仔片和福花菜灼2分鐘後撈起;

燒熱油鑊落薑、乾蔥片、蒜蓉和雞件,略煎兩面至微焦黃後,

贊紹酒炒勻,落麻辣雞醬和辣椒乾炒香後加大半碗水煮至雞肉熟(約5分鐘),

加埋鮑魚、蝦、雜丸、薯仔片和福花菜炒勻,蓋上鑊蓋煮多3分鐘至汁濃,

按個人口味落鹽、糖調味和老抽調色便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


4 則留言 :

  1. 雀后, LEE 次你使出媽媽級的豪氣------盡地一煲! 黎啦! 放馬過黎! 乜都有得你食 ! ^_^ 大家笑下啦! 每天在熱鍋前煮飯的主婦們.

    回覆刪除
  2. 咁惹味, 我都流口水呀, 再加D燒味就十足十過年盆菜咁啦!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!