2021年12月1日 星期三

韭菜豬肉餃子


計下計下,

我都有成4個月都冇自己包過餃子囉!

見今日又係得我一個人係屋企,

唔使趕住煮午餐,

咁就買定材料嚟包餃子啦!

買咗$15餃子皮,

包咗63隻餃子,

11隻元寶餃子,

仲有餃子皮剩,

咁明天包素餃俾大魔怪食啦!

午餐又用個小電鍋煮湯餃子食,

落咗生菜和紫菜,

仲加埋我至愛嘅辣椒油,

熱辣辣韭菜豬肉湯餃子出鍋喇!













材料: 豬肉碎1斤(半肥瘦)、韭菜$5、雞蛋1隻、蒜蓉適量、

水4湯匙、滾油適量

調味: 豉油2湯匙、蠔油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、生粉2茶匙、

麻油少許、胡椒粉適量

做法: 將豬肉碎放入大碗內,加入調味攪勻後,

落水2湯匙慢慢攪至豬肉餡料起膠,再加雞蛋和水2湯匙攪勻,

放入雪櫃雪1小時;韭菜洗淨去頭,瀝乾水份後切碎;

從雪櫃取出豬肉餡,加入韭菜和蒜蓉,贊滾油係蒜蓉和韭菜面後,

將韭菜和豬肉餡攪勻後,便可以用嚟包餃子架啦!

包好嘅餃子可以裝起放入冰箱內,咁就隨時都有得食啦!







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!