2021年11月30日 星期二

十全十美~粉葛紅蘿蔔粟米栗子馬蹄湯(素湯)


講開素湯,

每次母親大人入親嚟天水圍我家,

都會要求我煲素湯俾佢飲,

尤其係呢款十全十美~粉葛紅蘿蔔粟米栗子馬蹄湯(素湯),

十款材料煲成,

有清熱袪濕毒等功效。



材料: 粉葛1.5斤、有泥紅蘿蔔1個、栗子半磅、粟米1條、馬蹄15個、

蜜棗3粒、赤小豆和扁豆$5、花豆$8、陳皮半個

做法: 粉葛、紅蘿蔔和粟米去皮切件;栗子去衣;馬蹄去皮;

赤小豆扁豆花豆略浸;陳皮浸軟去囊;

將水(16碗)和陳皮放入煲內煮滾,加其餘材料煲滾,

轉小火煲3小時,最後加鹽調味便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!