2021年11月12日 星期五

蒜香香草烤雞


今餐食烤雞;

原來諗住我和老公每人食半隻雞,

不過老公話咁大隻雞,

我哋係食唔哂架!

所以到最後都係留番半邊雞明天再食呀!





材料: 冰鮮雞1隻、牛油適量

醃料: 鹽2.5茶匙(粗鹽)、蒜蓉1湯匙雜香草適量、黑椒適量

做法: 雞洗淨後係雞背位,用剪刀剪開並將雞壓平,用廚紙索乾雞身水份;

落醃料搽勻雞身醃8小時或醃隔夜;從雪櫃取出雞放室溫1小時;

將雞(先焗雞背)放入焗爐用180度焗20分鐘;

反轉雞身搽牛油焗雞皮果面20分鐘,

如雞身已經上色,可蓋上錫紙繼續焗至雞全熟。

(由於各家用焗爐溫度不一,請自行調較!)

~焗雞時記得盡量去掉蒜蓉,唔係隻雞嘅表面會好易燶架啦!


     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!