2021年11月5日 星期五

雜糧


話說今晚正想煮飯時,

屋苑管理員襟鐘話我哋廚房外牆水喉管漏水喎!

吓,

唔係掛我哋全屋裝修時連全屋喉管都已經更換,

冇理由咁化學D喉管得幾年貨仔掛;

老公和我都很懷疑,

於是攞個大電筒係客廳個窗照向廚房,

發覺係樓上單位廚房外牆水喉管漏水,

唔係我哋單位呀!

攪清楚事情後管理員就上樓上單位了解情況喇!

過咗煮飯時間添!

晚餐就求其煮餃子麵食算啦!



 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  





6 則留言 :

  1. 好在唔係你地單位漏水咋!

    放下心頭大石, 飲杯!

    回覆刪除
  2. 漏水真係好煩,真係要攪清楚。
    有餃子有麵都唔求其。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係漏水,屋企要大攪,仲煩呀!

      刪除
  3. 我以前住樓就成日遇到呢D問題,成日比樓上滴水害呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!