2021年11月17日 星期三

屯門美心皇宮大酒樓


今晚大伯大伯娘請食晚飯,

我哋一行6人去咗屯門美心皇宮食呀!

套餐有龍蝦伊麵、冬菇鮑魚、燒鵝、海星班外,

仲有西蘭花花枝帶子、杏汁螺片豬肺湯和紅豆芝麻湯丸糖水;

唔好講笑,

呢餐碟碟精品,

菜餚色香味俱全,

初初我哋驚唔夠食所以叫多碟蒜蓉炒豆苗,

點知最後都係食唔哂,

好彩我有自備餐盒,

明天又有碟餸喇喂!















第一次見自動煲水機,

襟個制就自動出水,

仲自己煲滾埋添,

我真係大鄉理出城喇!😁😁😁



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 




 


8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!