2021年11月4日 星期四

秘撈薯仔雞翼


今日整呢碟秘撈薯仔雞翼,

係用咗母親大人買俾我嘅大孖秘撈魚蛋醬整架!

用平時用開嘅李錦記咖哩醬有少少分別,

顏色比較深,

有香料味道兼微辣;

佢叫秘撈魚蛋醬,

下次搵日用佢嚟整咖哩豬皮魚蛋先得。







材料: 雞全翼4隻、薯仔2個、秘撈魚蛋醬1湯匙、

老抽少許、薑蓉

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

做法: 雞全翼解凍後切件,用廚紙抹乾水份,落醃料和薑蓉醃1小時;

薯仔去皮後切件;燒熱鑊落少少油略煎雞翼兩面後落秘撈醬爆香炒勻後,

加入薯仔和水1碗半,炆大約15分鐘左右或至汁濃後,

最後加少許老抽調色和生粉水埋芡汁便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

2 則留言 :

  1. 大孖秘撈魚蛋醬<----如果見到一定要買來試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我見到有D特別醬料,好多時都會買嚟試下架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!