2021年12月9日 星期四

東北菜~白菜豬肉燉粉條


平時我都好鐘意上youtube偷師,

學下其他人煮菜架!

今次就學人整東北名菜~白菜豬肉燉粉條。

呢個餸材料簡單又易做,

加咗粉條我可以當飯食,

真係幾正架!

小魔怪點解唔辣架???

佢話如果辣辣哋應該仲好食喎!

哈哈,

估唔到佢咁鐘意食辣,

似我呀!

唔係我唔煮辣,

係老公唔食得辣呀!


材料: 白菜一個、帶皮五花腩肉$35、蕃薯粉適量、腐皮絲適量、

薑3片、八角2粒、桂皮少許、紹酒少許、芝麻油

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 帶皮五花腩肉切片後,落少許鹽調味;

白菜切片;蕃粉浸軟,落熱水灼軟備用;腐皮浸軟切絲;

燒熱油鑊落薑片和五花腩肉炒香後贊紹酒後,

落白菜、腐皮絲、調味、八角桂皮和水,炆煮10分鐘左右,

最後按個人口味落鹽調味和灑少許芝麻油便成。

~鐘意食辣嘅朋友,可以加辣豆瓣醬和辣椒乾落去一齊炆煮呀!


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 








4 則留言 :

  1. 如果帶微辣又真似似乎惹味D.

    就好似米粉落少少辣椒油咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都鐘意食辣,不過老公唔食得辣,所以唔可以成日煮辣呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,D蕃薯粉係鍋底,所以睇唔到囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!