2021年12月3日 星期五

雪菜肉碎湯米線


原本今日午餐得我一個人食,

點知小魔怪突然話要留家工作,

咁我即係午餐唔煮都唔得啦!

拿拿臨煮一大鍋雪菜肉碎,

用嚟撈米線食呀!

煮咗咁大鍋雪菜肉碎點算好???

我鐘意將一半雪菜肉碎放入餐盒雪入冰箱,

咁就隨時都可以攞嚟食啦!



雪菜肉碎餡: 

材料: 豬肉碎半磅、即食雪菜300g、蒜蓉、麻油少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、辣豆瓣醬1茶匙、糖1.5茶匙、水半碗

做法: 豬肉碎落醃料醃30分鐘;倒出即食雪菜,用水沖一沖後揸乾水份;

不需落油用白鑊炒乾雪菜,加1茶匙糖和麻油炒勻上碟;

落少許油爆香豬肉碎和蒜蓉,加入雪菜快炒後,

落調味和水半碗煮至肉熟後,落少許生粉水埋芡汁便成。



    




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!