2021年12月21日 星期二

客家咸雞(去骨版)


今日冬至,

我雀后祝大家冬至快樂,

團團圓圓,

身體健康!

噚日買咗隻雞嚟醃咸佢,

整老公至愛嘅客家咸雞嚟食呀!

今次攪攪新意思,

整碟起咗骨嘅客家咸雞,

配埋碟傳統客家蔥油點雞食,

呢隻雞皮薄肉嫩又唔肥,

一隻雞分兩餐食,

啖啖肉,

真係好正架!





材料: 雞1隻、薑5片、蔥段

醃料: 鹽2湯匙、紹酒1湯匙

做法: 雞洗淨後去內臟,用廚紙索乾水份後,

落醃料搽勻雞身內外醃半日或以上(我醃咗24小時);

從雪櫃取出雞待室溫1小時,將薑蔥放入雞肚內,

放入熱水鑊內用大火蒸30分鐘熄火,不要開蓋焗雞5~8分鐘後,

取出雞待涼去骨斬件。

蔥油醬: 

材料: 乾蔥頭2個、薑蓉、蔥粒、滾油3~4湯匙

調味: 蒸魚豉油、麻油少許

做法: 將乾蔥頭切絲,加入薑蓉、蔥粒和調味攪勻後,贊上熱滾油便成。

~蒸雞時間要視乎雞嘅大細而有所調節呀!


_  
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 



8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!