2021年12月6日 星期一

薑汁燒肉配芝麻醬椰菜絲


响759亞信屋買嘅無激素豬梅肉片,

好多人買嚟打邊爐,

但我就鐘意用佢嚟做薑汁燒肉喇!

薄薄哋易煎又入味,

配埋我至愛嘅芝麻醬椰菜絲,

嘻嘻,

咁就連菜都唔使煮啦!












材料: 豬梅肉片300g、洋蔥半個、椰菜絲適量、日式芝麻醬適量、熟芝麻

醃料: 豉油1湯匙、味醂1湯匙、米酒1湯匙、糖1茶匙、薑泥適量

做法: 豬肉片解凍後,落醃料醃30分鐘;洋蔥切絲;

椰菜切幼絲,用冰水浸一陣後灑乾水份,放在碟旁備用;

燒熱油鑊落洋蔥炒至軟身後上碟;原鑊落油將豬肉片煎熟,

落洋蔥炒勻至汁濃後上碟,灑上熟芝麻和椰菜絲淋上芝麻醬便成。


  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!