2021年12月13日 星期一

香煎雞扒拌芝麻汁沙律菜

 

噚日買咗盒沙律菜,

本來諗住俾大魔怪整蔬菜沙律,

點知佢出街都冇返嚟食飯,

咁唯有留番俾我哋食啦!

今朝分咗1/3盒小魔怪帶返公司食,

今晚我和老公食咗1/3盒,

仲有1/3盒就要留番明天先食啦!

今晚煎咗塊雞扒拌沙律菜,

加車厘茄和芝麻沙律醬,

嘩,

好靚呀!




材料: 雞扒1塊、蒜蓉

醃料: 鹽1.5茶匙、黑胡椒碎、雜香草

做法: 雞扒解凍後,係厚肉部份界幾刀(易入味),落醃料和蒜蓉醃半日;

從雪櫃取出雞扒待室溫1小時,放入易潔鑊內不需落油,

先煎雞皮部份至出油後,反轉煎另一面至雞扒熟便成。

~記得煎雞扒前先抹掉所有蒜蓉,因為蒜蓉好易燶呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





2 則留言 :

  1. 嘩~ 正呀! 配D 意粉又一餐.

    飲番杯熱檸茶消消罪惡感就perfect了!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!