2021年12月8日 星期三

南乳花生炆豬手(兩食)


買咗4磅急凍豬手,

睇唔出呢批豬手咁好肉喎!

一次炆哂D豬手,

我和老公緊係食唔哂啦!

我用餐盒裝起咗部份花生豬手,

儲係冰箱呀!

一餐剩食花生豬手,

另一餐我加埋支竹落去一齊炆翻熱佢,

兩種食法,

大家鐘意邊款呢???






材料: 急凍豬手4磅、花生$8、薑8片、紹酒1湯匙

醬料: 南乳1磚(大)、1湯匙水(攪勻)

調味: 豉油1湯匙、老抽1湯匙、冰糖適量

做法: 豬手解凍後,將豬手放入鍋內加水(蓋過豬手),加薑4片和紹酒,

煮滾出水10分鐘後倒出豬手,沖洗乾淨備用;花生浸30分鐘或以上;

落少許油爆香薑片和南乳,加豬手快炒數十下,

待豬手沾滿南乳醬後,沿鑊邊贊少許紹酒,

加花生、調味和熱水煮滾(水蓋過豬手面);

用中火煮滾後,轉小火慢慢炆煮1小時,熄火唔好開蓋繼續焗下佢;

飯前再翻熱15分鐘後加少許生粉水埋茨汁便成。

~喜歡加支竹、木耳嘅朋友,可以係翻熱時加埋落去一齊炆煮呀!

~期間發覺唔夠水嘅話,可以加入熱水繼續炆呀!




  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 





8 則留言 :

  1. 都係南乳豬手好食D.

    夾下D 花生趙下, 又咬啖肉, 捐下骨, 幾正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 南乳豬手真係幾惹味,好送飯呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢批急凍豬手真係好靚,唔肥冇毛,肉又多,老公都話平靚正呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!