2021年3月31日 星期三

榨菜蒸牛肉餅

 

唔覺唔覺,

响天貓超市訂嘅榨菜(10包)已經食哂,

係時候又要上網look look了。

最後一包就用咗嚟蒸牛肉餅喇!



材料: 牛肉碎$30、即食榨菜1包

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、水2湯匙

做法: 將牛肉碎放入大碗內,加入醃料醃30分鐘;

倒出即食榨菜(我通常會沖沖水);將牛肉碎和榨菜薄薄舖在碟上,

放入熱水鑊內蒸8~10分鐘便成。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



8 則留言 :

  1. 我比較喜歡食台灣個隻榨菜,爽口又冇咁咸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣榜菜我都鐘意食,不過有時我貪方便,買幾包即食榨菜擺係度,隨時都可以攞嚟食嘛!

      刪除
  2. 原來好多人都會將即食榨菜沖下水。 我無架,阿表佢哋話唔沖水會太油,太鹹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我沖水係唔想太咸,如果有辣椒粉嘅話就唔會太辣添呀!

      刪除
  3. 我買包裝冇冲水,罐裝的就有。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!