2021年3月28日 星期日

XO醬西芹腰果炒肉片


呢排我愛上吃西芹,

今日就用咗半棵嚟炒肉片,

見屋企仲有腰果係度(新年前炸的竟然仲有存貨),

灑十幾粒上西芹面扮上菜呀!


材料: 梅頭瘦肉$40、西芹半棵、三色椒適量、蒜蓉、XO醬適量

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油3/4湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、水4湯匙

做法: 梅頭豬肉切片後,落醃料醃30分鐘;

西芹刨去硬皮切片;三色椒切片;

燒熱油鑊落梅頭瘦肉炒至8成熟後,加入蒜蓉、西芹和三色椒炒數十下後,

埋調味煮至汁濃後,加入XO醬炒勻,落少許生粉水埋芡汁,

將西芹肉片上碟後,灑上炸過腰果便成。

 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



2 則留言 :

  1. 全部爽口,脆口,正! 細時我哋過年先有得食,或者去飲啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細個真係好少食西芹,只係飲宴時先有得食,不過依家就全年都有得食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!