2021年3月30日 星期二

涼拌西蘭花配芝麻醬

 

今日午餐食~涼拌西蘭花配芝麻醬。

係呀,

我剩係食西蘭花咋,

冇咩特別原因,

只係懶啫,

一個人嘛,

就食得簡單D啦!



材料: 西蘭花、芝麻醬、油、鹽

做法: 西蘭花洗淨後,放入熱水內加少許油和鹽,

將西蘭花灼熟後撈起,浸凍滾水或冰水一陣後隔去水份;

加入少許芝麻醬拌勻使成。

  


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. 回覆
    1. 肥人唔可以食得太飽,7成左右咋,
      老公仲話未到80歲唔可以俾飽飯我食添!
      可惜我一樣咁肥呀!哈哈!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!