2021年3月18日 星期四

一個人的午餐~李子柒柳州螺絲粉


唔知大家有冇得試過食螺絲粉???

係網上成日睇到人哋食螺絲粉,

大部份話好"臭",

但又話食得好過癮,

心思思就淘咗包嚟試下喇!

今次按照包裝指示,

將所有材料加哂落去。













試食後,

"臭"~可能係話D酸筍絲,

但我鐘意食臭豆腐,

所以唔覺臭,

仲覺得佢個味道好特別添!

"辣"~我食得辣都覺得好辣,

所以辣油可以唔使落太多;

"酸"~唔太酸,

啱我食;

"料"~米粉份量睇落好少,

食落好滑似米線;

配菜有木耳絲、酸豆角、蘿蔔乾、酸筍絲、花生、腐皮,

煮起一大碗,

辣、酸、爽、脆兼足料,

雖然一丁點肉都冇,

但都食得好飽啊!

唔錯,

啱我食呀!


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!