2021年3月8日 星期一

滷牛腱


今日去急凍舖買咗2條急凍牛腱,

差不多要成$100呀!

屋企仲有1個滷水包,

咁就用佢嚟整滷牛腱啦!








材料: 急凍牛腱2條、薑8片、紹酒1湯匙、滷水包1個、八角2粒、

香葉4片、蒜頭4粒、蔥段、蔥絲、麻油

調味: 豉油2湯匙、老抽3湯匙、冰糖3粒(大)、鹽適量

做法: 牛腱解凍1小時後,放入鍋內加水、薑3片、蔥段和紹酒1湯匙煮滾,

出水10分鐘後撈起沖洗後,用尖叉拮牛腱數十下(易入味);

燒熱鍋落少許油爆香薑4片、蒜頭和蔥段,加入牛腱和6碗水,

埋八角、香葉和冰糖粒煮滾後,轉小火慢慢燉2小時後熄火;

唔好開蓋繼續焗牛腱,待牛腱涼後撈起放入雪櫃雪半日或隔夜;

從雪櫃取出牛腱切片,將滷牛腱汁煮滾,淋在牛腱面,

灑少許麻油和蔥絲便成。

~牛腱雪隨夜會易切D架!

~裝起D滷牛腱汁,可以用嚟滷雞翼腸仔呀!




     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

7 則留言 :

  1. 我阿表話你早一兩日整咪好囉。佢可以跟。佢早兩日自己煮到太硬,唔食得,送左入垃圾桶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕,下次再整過啦!掉咗好可惜呀!

      刪除
  2. 如果没有卤水包呢?可以怎么做?

    回覆刪除
  3. 那下多少分量啊,卤水汁?我以为可以全部自己做。哈哈。

    你会做客家盐焗鸡爪吗?想学。今晚做了你的蚂蚁上树,好吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常1碗滷水汁,加5~6碗水煮滾後,就可以用嚟滷嘢食架啦!
      我都好鐘意食鹽焗鳳爪,搵日會整啊!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!