2021年3月4日 星期四

蒜泥白肉


今日全日都落緊毛毛雨,

冇太陽兼周圍濕濕淋淋,

攪到我都冇咩煮意添!

求求其其買條豬腩肉返屋企,

烚熟佢嚟整蒜泥白肉,

簡單又好味道架!





材料: 有皮腩肉1條、薑3片、蒜頭3粒(剁碎)、蔥粒、紹酒1湯匙、辣椒仔2隻

調味: 豉油大半湯匙、蠔油半湯匙、鎮江醋3茶匙、糖2茶匙、

麻辣花椒油適量、麻油少許、滾油適量

做法: 將豬腩肉沖洗乾淨後切半,

凍水落鍋加入豬腩肉、鹽1茶匙、薑2片和紹酒1湯匙,

煮滾後轉中小火煮40分鐘熄火,不用開蓋焗15-20分鐘;

取出腩肉洗淨浸凍滾水10分鐘後切片;

將蒜蓉、辣椒仔、蔥粒和調味混合攪勻,放在切好的腩肉旁伴食。

~調味方便,可按個人口味自己調配呀!

~成舊豬腩肉,切出嚟唔齊嘅豬肉碎,集埋集埋都唔少,

我將D豬腩肉切碎嚟點麻辣汁,一樣咁好味道架!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

6 則留言 :

  1. 原來D肉有''P'' 圖,你咁老實架,哈哈。 其他的KOL唔會咁坦白話比人知架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係架咩,所以我當唔到KOL囉!我好唔好都講哂出嚟架!

      刪除
  2. 好吸引呀!~
    呢2日天氣都唔太好呀!~~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!