2021年3月16日 星期二

香煎豬腩肉


呢排係facebook成日單出我哋去旅行嘅相片,

非常懷念係韓國食過嘅燒肉照;

見冰箱仲有條豬腩肉,

我都要整碟燒肉食下先得。













材料: 豬腩肉1條、黑椒碎

醃料: 鹽3/4茶匙、五香粉適量、紹酒1茶匙

做法: 豬腩肉解凍後,用廚紙索乾水份,落醃料搽勻整豬腩肉,

不需包保鮮紙放入雪櫃雪8小時或隔夜;

從雪櫃取出豬腩肉放室溫1小時;

燒熱易潔鑊落3~4滴油(少少好啦),先將豬腩肉有皮位置煎至有少少焦香;

再平放煎豬腩肉兩面,可加鍋蓋焗住佢嚟煎;

煎至豬腩肉兩面有焦香後,取出豬腩肉切片(腩肉未必全熟透);

倒去鑊內全部嘅油,再放豬腩肉片煎至兩面焦香(迫出豬油),

最後灑少少黑椒碎係面再煎十數秒便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




4 則留言 :

  1. 哈哈! 哈哈! 我都 share 左比阿表睇條片。佢已經訂左個煎pan, 我話我會訂肉同佢哋玩。 不過要lockdown 解封之後。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有個爐好似韓國咁燒嚟食就更加正啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!