2021年3月10日 星期三

淘完再淘


已經成年冇得出去周圍玩,

留係屋企又冇咩嘢做,

所以成日上淘寶網轉一轉,

轉幾轉就手痕了,

淘衫淘廚房用品外,

梗係唔少得上天貓超市淘嘢啦!

3月7日中午3點落單,

3月9日中午5點送到嚟天水圍屋企,

真係超級方便呀!


黑色果塊係化妝鏡嚟架!







 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


雀后(添飯)Facebook Fan Page






12 則留言 :

  1. 好奇點解劂紙都要淘既? 價錢平過香港好多咩? 運費點計?

    回覆刪除
    回覆
    1. 廁紙維起$40蚊左右有2條,我唔知算貴定平呀!
      扣哂所有優惠後,買滿249人民幣有10kg免費呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係天貓超市買嘢,扣哂所有優惠後,買滿249人民幣有10kg免費呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈,依家越淘越興奮,不過淘衫就唔敢太過張揚,
      襯老公去踏單車時先會去攞快遞,驚俾老公鬧呀!

      刪除
    2. 哈哈!乜你唔怕老公睇到你啲回覆留言咩?
      到時知法犯法(家法)罪加一等呀!哈哈!

      刪除
    3. 哈哈,唔怕喎,佢好少會入嚟睇我個blog,佢剩係睇我facebook post嘅嘢,
      到時我唔post咁多上facebook咪得囉!

      刪除
  4. 為什麼你可以寄出來。我之前淘很多都說不能寄出哇。(杯,衫,狗狗零食,傘,蚊香。都說不能寄出。)因為這樣我都沒心機再淘了。😭😭

    回覆刪除
    回覆
    1. 有部份用品係唔可以運落嚟架,我知傘和口罩係唔得架!
      其餘的就唔清楚啦!不過我大部份係天貓超市入貨,
      好多嘢都可以運落嚟,但我唔會揀新鮮食材,驚會壞呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!