2021年1月9日 星期六

綠色養生食品~蕃薯小米粥


响天貓超市淘咗包有機小米返嚟,

今日就用佢嚟煲咗鍋蕃薯小米粥做午餐;

老公話呢個蕃薯小米粥用嚟做早餐都唔錯喎,

仲叫我一齊食添呀!

吓,

咁我以後咪冇得落街嘆早餐囉!




材料: 小米適量(我用煲湯用嘅大湯匙1.5大匙)、蕃薯1個

做法: 小米只需輕輕洗1次後用水30分鐘後隔水;

燒熱水加入小米煲滾後,用筷子隔起煲蓋,轉小火慢慢煲20分鐘;

加入去皮切粒嘅蕃薯粒煲多10分鐘或至蕃薯腍後就食得,

唔使調味,清清淡淡最可口啊!

~小米係普通雜貨舖有得賣呀;

~小米有清熱解毒、健脾除濕、暖胃安眠等功效;

~蕃薯就有潤腸通便、降血壓和去水腫等功效。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 






2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!