2021年1月3日 星期日

大荷蘭豆香芹炒鴛鴦臘腸


之前收到奇華餅家公關送上的鮮肉臘腸和鮮鴨潤腸,

今日就用佢哋嚟炒大荷蘭豆呀!

平時食開扁扁細細嘅荷蘭豆,

第一次買咁大型嘅荷蘭豆嚟炒,

我問菜檔亞姐唔知好唔好食呢???

佢話食過就知係好嘢,

話我一定會番轉頭再買嚟食呀!

佢又講得冇錯喎,

大荷蘭豆真係好爽脆,

我應該會再買嚟食呀!


材料: 鴨膶腸和臘腸各一條、大荷蘭豆半斤、唐芹適量、

三色椒適量、雲耳適量、蒜蓉

調味: 鹽大半茶匙、糖半茶匙

做法: 大荷蘭豆去頭尾和根;唐芹去葉後切斷;

雲耳浸軟剪硬蒂;三色椒切絲;

燒熱水加少許糖,落荷蘭豆和雲耳灼至荷豆轉色後撈起過冷河;
 
鮮鴨膶腸和鮮肉臘腸蒸軟切片;燒熱鑊落少許油煎香臘腸和鴨潤腸後盛起;

原鑊不需落油,加唐芹、三色椒和蒜蓉炒香後,

落荷蘭豆雲耳快炒,沿鑊邊贊少許紹酒,

加切好嘅鴛鴦臘腸炒勻便成。
 


 
  
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!