2021年1月17日 星期日

炸魚柳


買咗1盒魚柳有3大條,

用嚟整炸魚柳就最啱喇!

小魔怪見到有炸魚柳食,

佢問我係咪自己炸,

仲問我成本高唔高???

我話魚柳廿蚊盒好平,

貴就貴在係用油炸呀!

靜靜話俾大家知,

3件魚柳炸起嚟太多了,

我分咗2餐嚟食,

即係10蚊左右食1餐呀!



材料: 魚柳3條、蛋1隻、麵包糠適量、芝麻醬

醃料: 鹽、胡椒粉

做法: 魚柳解凍後,用廚紙索乾水份切件,落醃料醃30分鐘後與蛋液撈勻;

將魚柳沾上麵包糠靜待1-2分鐘(等麵包糠黏住魚柳);

燒熱油鑊後轉中小火,落魚柳炸至兩面微微金黃色撈起魚塊,

將火力調至大火,再放入魚塊炸至金黃色便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!