2021年1月19日 星期二

大頭菜蒸鯇魚腩


每次買鯇魚嚟蒸,

我都鐘意揀買近魚頭位嘅鯇魚的,

因為我覺得魚鮫位D魚肉好滑架!

另外,

我又鐘意加埋大頭菜又或梅菜嚟蒸魚,

夾埋一齊食特別惹味呀!

有冇人鐘意食魚泡???

我麻麻哋,

掉咗又可惜啊!


材料: 鯇魚$30、大頭菜適量、薑3片(切絲)、蔥粒

做法: 鯇魚洗淨後用廚紙印乾水份,用刀係厚肉部份界幾刀,

灑半茶匙鹽醃鯇魚15分鐘;大頭菜浸30分鐘後切絲;

將鯇魚放入蒸碟內,舖上大頭菜絲和薑絲,放入熱水鑊內用大火蒸12分鐘,

取出鯇魚倒去蒸魚水,舖上蔥粒贊上熱滾油和淋上蒸魚豉油便成。

~鯇魚蒸幾耐,要視乎鯇魚厚薄程度喇!


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


6 則留言 :

  1. 魚泡冇味, 我都唔鐘意食, 也是扔掉算

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係掉咗多,間唔中會留俾老公食。

      刪除
  2. 我都唔鍾意食魚泡,魚佬劏魚時,會同佢講留俾喜歡食的人,不要放入袋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中我都話唔要,但魚佬話好食,一樣照俾我呀!

      刪除
  3. 細個時有食,大左就冇食囉。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!