2021年1月10日 星期日

試新嘢~麻辣排骨鍋


我係超市見到呢樽麻辣雞煲醬,

新出品未試過就買嚟試下啦喂!

今次唔整雞煲,

因為冰箱仲有1.5磅豬仔骨,

所以就整咗呢個麻辣排骨鍋喇!

個醬都幾濃味,

又麻又辣,

鐘意食麻辣嘅小魔怪和我,

食到lam lam脷,

但老公就話好麻辣囉!









材料: 豬仔骨1.5磅、薯仔1個、蓮藕1節、洋蔥半個、薑8片、

乾蔥頭(切片)、蒜蓉、蔥段、紹酒2湯匙、清雞湯1碗

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 麻辣雞煲醬2大湯匙、糖1茶匙、老抽少許(調色)

做法: 豬仔骨解凍後,放入鍋內加水、薑3片和紹酒1湯匙出水8分鐘,

取出豬仔骨沖水後,落醃料醃1小時;薯仔、洋蔥和蓮藕去皮切片;

燒熱油鑊落豬仔骨略煎兩面後,加入清雞湯1碗和水1碗先炆30分鐘;

燒熱油鑊落薑5片、乾蔥片、蒜蓉和麻辣雞醬炒香後,

加入洋蔥、薯仔和蓮藕炒香後,落埋豬仔骨(連炆豬仔骨嘅汁)炒勻,

加蓋煮至配料熟或至汁濃後,落糖調味和老抽調色,

最後落埋蔥段炒勻便成。

~今次只用咗2大湯匙麻辣雞醬,下次可以用嚟煮雞煲呀!



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 










4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!