2021年1月16日 星期六

粟米肉碎魚肚羹


終於清埋最後一份豬肉碎喇!

摷埋冰箱嘅魚肚出嚟,

解凍後就可以用嚟呢鍋粟米肉碎魚肚羹呀!

加埋隻蛋做蛋花,

快靚正,

唔使15分鐘就煮好,

開飯啦喂!



材料: 地們粟米蓉1罐、豬肉碎適量(已調味)、魚肚適量、雞蛋1隻

做法: 雪櫃取出魚肚先解凍後切粒;雞蛋發勻備用;

將1罐粟米蓉、1罐水和魚肚放入煲內煮滾10分鐘,

落豬肉碎後滾多5分鐘,加少許鹽調味後熄火落蛋漿攪勻,

按個人喜好加胡椒粉調味便成。


魚肚處理方法:

魚肚用水浸軟,燒熱一鍋水,加薑片放入魚肚出水15分鐘,

唔好開蓋焗多大半個鐘,洗淨內裡的沙粒,切粒備用。

~一次過處理多些魚肚放入冰箱,咁就隨時有得用;

~魚肚可以用嚟蒸、炆、滾湯都得架!

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

  1. 我從未整過魚肚, 成日覺得好似浮皮.

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚肚淋身,豬皮爽口,我兩樣都鐘意食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!