2021年1月15日 星期五

黃豆醬豆角炆肉碎


呢款係用豬肉碎整嘅第二道菜~黃豆醬豆角炆肉碎。

响街市買咗2扎豆角$10,

用咗其中一扎嚟炆豬肉碎;

咪睇好似好細扎,

呢度都有成三十條架,

每條再切開幾段,

炆埋就一大碟架啦!

呢個餸用嚟撈飯就最埋啦!


材料: 豆角1扎、豬肉碎適量(已調味)、蒜蓉、黃豆醬大半湯匙

做法: 豆角去頭尾和根後,切成幾段;

燒熱油鑊加肉碎炒勻後,落蒜蓉、豆角和黃豆醬快炒數十下,

加大半碗水炆至豆角腍後,按個人口味落鹽和糖調味,

最後加生粉水埋芡汁便成。




 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





6 則留言 :

  1. 你呢隻應該係四季豆又叫玉豆,用醬肉煮好味😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實我諗咗好耐呢隻叫咩豆,好彩妳提我叫四季豆呀!

      刪除
  2. 豆角之前唔駛飛水
    煮時再加水炆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我冇將豆飛水,直接炒幾炒就加水炆呀!

      刪除
  3. 我都喜歡四季豆, 不過次次都會飛下水, 因為聽說四季豆有種唔知咩既物質, 飛飛水分解下好D喔😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實四季豆本身有草青味,所以好多人都鐘意將四季豆飛水去青味呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!