2021年1月25日 星期一

行山~屯門徑


今日約咗大伯、大伯娘、姑奶、Amy、老公和我,

一行6人齊齊行屯門徑。

搭輕鐵614號車去景峰站落車,

行去怡樂花園旁邊樓梯,

出發行去置樂。

呢段屯門徑,

人哋行1個鐘左右,

我哋就行咗差不多2個鐘,

因為上樓梯我要行下抖下,

唔心急得呀!

好彩大家都好體諒我呀!







由景峰慢慢行樓梯上山頂,

行下抖下,

終於行到若夢園喇!


之後就有條分叉路,

一邊行去何福堂,

上樓梯就行去藍地水塘。






行到打卡熱點"彩虹欄杆",

呢度風景真係好靚呀!

我哋係度影咗一陣相之後,

就開始落山啦!









沿途見有人係度攞山水,

全部自備大水樽,

抬落山呀!








行落置樂後,

我哋同大伯大伯娘去飲茶,

食咗$336,

行咗一陣置樂就返屋企喇!











 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 我今日都行山WOR, 咁岩嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱架,下次約埋妳一齊行山呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,呢度真係好靚,所以我哋係呢度影咗唔少相呀!

      刪除
  3. 天氣咁好,行都行得舒服呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日天朗氣清,又有微風,行得好舒服呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!