2020年9月30日 星期三

客家南乳蓮藕炆腩肉


迎月夜得我哋兩公婆撐枱腳,

簡單炆咗鍋客家南乳蓮藕炆腩肉,

灼多碟油鹽水菜芯,

咁又一餐囉!

明天有咩節目???

姨甥仔亞諾生日,

我哋會去姐姐家開生日會兼慶祝中秋節呀!



材料: 蓮藕1節、木耳2朵、帶皮腩肉$80、豆腐卜9個($5)、南乳半磚(大)、

薑3片、蔥粒、紹酒適量

調味: 豉油大半湯匙、冰糖粒適量、老抽1湯匙

做法: 將帶皮腩肉清洗乾淨後,放入鍋內加水煮滾,

落少許紹酒去腥,撈出腩肉沖洗瀝乾水份切件;豆腐卜用水沖洗後剪半;

耳浸軟切件;蓮藕去皮切片;南乳用半湯匙紹酒搓勻;

燒熱油鑊,落薑片和南乳爆香,加入腩肉快炒數十下後,

落蓮藕、木耳、調味和熱水3碗,用大火煮滾後,

再轉細火炆45分鐘,加埋豆腐卜再煮多10分鐘,最後灑上蔥粒便成。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

1 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!