2020年9月24日 星期四

飲茶~恆香海鮮酒家(元朗)

 自香港新冠肺炎疫情第三波出現後,

我和老公真係好少出門,

除買餸外就係去做運動,

留家抗疫。

近日疫情有明顯改善,

都係大家努力保持社交距離嘅成果,

有病徵就去睇醫生,

早發現、早隔離、早醫治,

希望大家繼續努力抗疫,

病毒快D遠離,

我哋就可以過番正常生活了。









幾個月冇出外食過嘢,

今日就同姑奶、老公和我3個人去飲茶,

呢餐食咗$209;

唔食都唔知自己點咗好多有蝦嘅點心,

蝦餃、蝦腸粉、鮮蝦腐皮卷、豬肚燒賣等等。

唔知係咪好耐冇飲茶,

感覺杯茶特別香濃,

D嘢食又特別好味道。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!