2020年9月5日 星期六

50而已


今年真係好難得係我正日生日,

母親大人、姐姐和妹妹一家人,

齊齊入嚟天水圍慶祝我嘅生日。

原本想去酒樓大吃一餐,

可惜限聚令及禁晚市堂食令下,

唯有留家自家煮啦!

不過老公下命令唔想我煮得咁辛苦,

所以今年我只係簡單煮咗幾樣菜,

其餘的都係外賣呀!



咖哩豬皮蘿蔔魚蛋(自家煮)
 咸排骨芥菜黃豆煲(自家煮)
 鹽焗雞(外賣)
滷水鵝片鵝翼紅腸(外賣)
沙爹螞蟻上樹(母親大人煮)
 蕃茄豬扒(外賣)
_
氣炸蝦醬雞翼(自家煮) 
蒸水蛋(自家煮)
 素煎腐皮卷(外賣)
 素湯~印度椰子海底椰栗子馬蹄粟米紅蘿蔔湯



 姨甥祁祁自家製咗呢個匙扣送俾我呀!



  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!










16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!