2020年9月16日 星期三

雜菌燴雞柳

雜菌燴雞柳,

一個超級易煮嘅家庭餸;

買咗10蚊雜菌(小雞髀菇、柳松菇、白菇)配埋雞扒1塊,

灼多碟菜,

晚餐又攪掂,

哈哈,

我係咪好慳家呢???




材料: 雞扒1塊、雜菌($10)、蒜蓉、蔥絲、紹酒少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、胡椒粉適量、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、老抽少許、糖1茶匙

做法: 雞扒解凍去皮切條,落醃料醃15分鐘;

雜菌用濕布抹菇身(不需要用水洗),切片或切段;

燒熱油鑊落雞絲煎兩面8成熟後,加入雜菌和蒜蓉快炒後贊紹酒;

落埋調味和水4湯匙煮至菇熟後,落少許生粉水埋芡汁,

上碟後擺少許蔥絲裝飾便成。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 


4 則留言 :

  1. 似打斧頭多啲喎,哈哈😂😂

    回覆刪除
  2. 雜菌好抵食,我買一包要港幣 15蚊,唔夠做一餐,只夠伴碟用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢排D雜菌好平,任配都係$10半斤呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!