2020年9月26日 星期六

咖哩雞

 

其實之前好鐘意用利川咖哩醬嚟煮餸的,

但自從各大超市和街市雜貨舖,

都唔見有呢個牌子咖哩醬賣後,

我唯有改用其他品牌嘅咖哩醬啦!

好彩係教我整麵包嘅Miss幫我係牛頭角搵到呢款咖哩醬,

仲幫我買咗2樽添!

呢款咖哩醬香而帶有微辣(個人口味),

煮起咖哩特別香濃架!

就連唔食得辣嘅老公都話好味道呀!

呢個餸真係可以添多幾碗飯架!











材料: 雞扒2塊、薯仔1個(大)、洋蔥1個、老抽少許(調色用)、薑蓉、蒜蓉

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 咖哩醬1.5湯匙、鹽少許、糖1茶匙

做法: 雞扒解凍後切大件,落醃料和薑蓉醃1小時;薯仔和洋蔥去皮後切件;

燒熱油鑊落雞扒(雞皮向下)煎兩面至7成熟後盛起;

原鑊落蒜蓉、咖哩醬和洋蔥爆香,加入薯仔粒和水1碗先炆8分鐘,

落埋雞扒再炆多5分鐘或至汁濃後,

加少許老抽(調色)和落適量鹽、糖調味後,最後落生粉水埋芡汁便成。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
  




2 則留言 :

  1. 我上次用呢個醬整豬皮魚蛋好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢款咖哩醬煮肉類和煮豬皮蘿蔔魚蛋,都一樣咁惹味呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!